V tomhle ohledu zustavam zcela verny springu. A proto pouzivam i
Spring-RCP. Builduji si to sam, vzdycky tak jednou za mesic (stahnu z
SVN a spustim mavena, uplne jednoduche :)).

Zatim jsem se dostal do faze, ve ktere mi u zchodi komplet cele GUI a
jeste dodelavam server. Data Bindig, je resen jako formularove modely.
Nakonec vsechno ukladam pres Spring + Hibernate, ale samozrejme by
nebylo problem pouzit Spring JPA.

Ze startu mi sice chvili trvalo, nez jsem se do toho dostal. Spoustu
veci je nutno pochopit ze zdrojaku, ale kdyz je pochopite, tak to uz jde
jak po masle.

Takze ja doporucuju Spring RCP

Lukas "benzin" Benda ([EMAIL PROTECTED];  http://benzin.bloguje.cz)
Java a Delphi programator
PHP a JavaScript skrypter
Tvurce databazovych aplikaci
A "cestinarsky" ignorant
Ahoj,
odpovídám na zprávu z pátku, 06. října 2006,