Jednoznacne pripad od pripadu, ve vasem pripade s uzivateli v ruznych oknech to chce scope request (jiz bylo zmineno, nektere prohlizece v novem okne otevrou novou session). A ta "hromada hidden parametru", to jako proc? JSF umoznuje ziskavat primo objekty, a hidden parametry prakticky nepotrebujete. Anebo nerozumim specificke situaci, to je taky mozne.

                  Mirek

Ondřej Fafejta KYBERIE napsal(a):
Zdravím konferenci!

Řeším problém, zda ukládat JSF Beany jako request nebo session.

Je požadováno, aby mohlo být otevřených více stejných formulářů najednou.
Např. V jednom okně vytvářím nového uživatele a v druhém mám náhled na
jiného uživatele.

Pokud bych měl bean uložen v session, tak se navzájem přepisují data a
to je nežádoucí ;-).
Pokud bych měl používat request, tak musím předávat hromadu hidden
parametrů ručně a hrozí, že na něco zapomenu.

Je možné v JSF používat vícenásobnou session?

Na googlu jsem našel docela zajímavý odkaz k tomuto tématu:
http://www.theserverside.com/discussions/thread.tss?thread_id=27557

Díky
Fafi