On Friday 13 October 2006 09:36, Benda Lukas wrote:
> Je rozdil "by dokazat mohlo" a "dokze". Nechapu proc si to porad pletete.

Neda mi to a nerypnu si: VI ma autocomplete od nepameti a vy to nevite. Pak
tedy netvrdte o "by mohlo dokazat" a "dokaze", kdyz OPRAVDU NEVITE, co dokaze
a co ne.

Pokud ja VIM, tak pro tento editor existuje zvyraznovani syntaktickych chyb,
odskok na radku s chybou, autoindent, break-pointy/watches, na jad navazane
prochazeni zdrojaku do hloubky, automaticke generovani skeletonu, stubu a
rozhrani, refactoring, CVSko, SVNko,...

Pokud VIM, tak toto nelze prohlasit o mnohych editorech, ktere tvrdi, ze jsou
primo urcene pro Javu.

Takze bych tento thread s dovolenim ukoncil s tim, ze nebudeme pomlouvat ani
vychvalovat neco, co nezname, a budeme se toho pro priste drzet.

Dik za pozornost a uz se na vas tesim na dalsich Sun Tech Days...

--
Oto 'tapik' Buchta, [EMAIL PROTECTED]
http://www.buchtovi.cz