Zdravim,

pokud nepotrebujete danou promennou serialozivat, tak pouzijte klicove slovo transient. Pak se nezahrne do serializace.

Samozrejme v opacne pripade budete muset asi ty metody definovat. Mozna Vam pak poradi tento link: http://www.oreilly.com/catalog/javarmi/chapter/ch10.html

Lumi(r)

Benda Lukas wrote:
Mam tridu, ktera je serializable a obsahuje protected parametr logger. Chci takovou tridu preda pomoci RMI, ale havaruje to prave na tom, ze logger neni serializovany. Prve jsem byl presvedcen, ze privatni objekty se neserializuji, jenze ono jo. Coz mne docela mrzi, protoze vlastne kazda moje trida ma logger. Musim tedy pro kazdou tridu definovat metodu writeExternal(), readExternal(), nebo se to da nejak obejit.

Pomuze kdyz bude logger private? Neexituje nejaka anotace kterou bych oznacil cleny objektu ktere se namaji serializovat? Co se stane kdyz pak chce objekt zalogovat? Jak takovy problem resite?

Ta chyba je konkretne tato:
java.io.WriteAbortedException: writing aborted; java.io.NotSerializableException: org.apache.log4j.Logger

S pozdravem
   Lukáš Benda
   [EMAIL PROTECTED]

APNetsoft s.r.o.