From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of [EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, November 24, 2006 12:23 PM
To: Java
Subject: Re: Oracle procedura - nepovinny parameter a JDBC

> Ahoj,
>
> mam proceduru z Oracle PDK:
>
>     procedure set_defaultpage
>     (
>         p_pageid        in number,
>         p_level_type    in varchar2 default
wwpre_api_value.USER_LEVEL_TYPE,
>         p_level_name    in varchar2 default wwctx_api.get_user,
>         p_siteid        in number
>     );
>
> Bohuzel potrebuju zadat akorat prvni a posledni parametr. Co se tyce
PL/SQL
> tak z baliku samozrejme vim, jak ji zavolat:
> portal.wwpob_api_page.set_defaultpage(p_pageid => pageID, p_siteid =>
> siteID);
>
> Funguje sqvele :) Problem je samozrejme, jak proceduru zavolat z JDBC.
>
> Hledal jsem vsude mozne, googlil, hledal v dokumentaci JDBC i Oracle,
> zkousel uz ruzne skopiciny, ale bohuzel jsem nic rozumneho nenalezl. Taky
je
> to mozna jeste dnesnim patkem :)
>
> Predem diky za pripadne popostrceni
>
> S pozdravem
>   Tomáš Polešovský

Je mozne tie nepovinne parametre tej SP dat na koniec? t.j.

procedure set_defaultpage
(
       p_pageid        in number,
        p_siteid        in number,
       p_level_type    in varchar2 default wwpre_api_value.USER_LEVEL_TYPE,
       p_level_name    in varchar2 default wwctx_api.get_user
);

Potom by stacilo v Jave volat:

CallableStatement proc = blablabla.prepareCall("{call
set_defaultpage(?,?)}");
proc.setInt(2, hodnota_pre_page_id);
proc.setInt(3, hodnota_pre_side_id);
proc.execute();

Ak ich nemozes prehodit, tak si sprav este jednu SP s nazvom
set_defaultpage_jdbc,
v kt. si to prehodis a ta bude vlat povodnu set_defaultpage

Marian Stevlik (Michal)
IS programmer / developer

GAMO a.s.
Kyjevske nam. 6