    Předmět: NetBeans 5.5 a Vista
      Datum: 26. listopadu 2006, 21:10:08 (GMT +0100)
    Přílohy: Zpráva.html
      msgid:[EMAIL PROTECTED]

m>
m> Hi all
m> Nainstaloval som si Win Vista x86
m> Nainstaloval som si JDK 1.5.0.9 a chcel som nainstalovat i NB 5.5,
m> ale pri instalacii mi to hodilo chybu, ze nenasiel graficky rezim :(
m> Na strankach NetBeans som nasiel ze mam nainstalovat JDK 1.6, tak
m> som stiahol JDK 1.6 RC1, ale ani snim to nejde nainstalovat :(
m> (samozrejme, ze som predtym odinstaloval JDK 1.5)
m> Viete mi poradit ako nainstalovat NB 5.5 na Vistu?
m>
m> Marian Stevlik (Michal)
m>  IS programmer / developer
m>