Dobry vecer, diky vsem za reakce na kalendar, budu se inspirovat nejakym
jiz existujicim gpl projektem, protoze chci implementovat negregoriansky
kalendar. Nasel jsem komponenty pro kalendare, ale puvodne jsem myslel
spis komponentu vhodnou provytvoreni kalendare, nicmene takova evidentne
neexistuje a tudiz budu muset prepsat nejakou existujici, aspon se
poradne procvicim v jave :-) dekuji