Ahoj, kdyz uz se tu resin netbeans, tak bych prihodil jeste jednu otazku
na nej, mam verzi 5, v 5.5 nefunguje linux instalator a nepodarilo se mi
ho nainstallit, nicmene v te verzi 5 vse funguje, jen mi to nechce psat
uvozovky :-), musim je copy n paste z jineho okna kam si je napisu, je
to trosku otravne, nevite nekdo prosim co s tim,