Pokud je to JEN pro oracle, muzete zkusit "How To Support Dynamic JDBC
Credentials" (tim do DB dostanete uzivatele,
http://www.oracle.com/technology/products/jdev/howtos/10g/dynamicjdbchowto.html)
 a pak pouzit auditing v DB. Z hlediska nastaveni je to jednoduche. Ale velka
nevyhoda je v tom, ze uzivatele musite mit v DB a spravne jim nastavit
opravneni. Pokud to ale spojite s autentifikaci proti DB, tak to az tak hrozne
byt nemusi...

--

S pozdravem

Odpovedet emailem