Mate pravdu, je toho dost malo, ale jeste jsem moc negooglil, protoze jsem to
nemusel aktualne resit. Pred casem jsem mel v planu pouzit packet sniffer a
podivat se na slozitost komunikace v pokusne .NET aplikaci (u zakaznika
provadeli upgrade z w2k serveru na server 2003). Pokud by se komunikace zdala
jednoducha, implementofal bych ji treba touto cestou.

JM

> Od:  <[EMAIL PROTECTED]>
> Předmět: Re:msmq
> Datum: 04.1.2007 14:46:47
> Dekuji za radu, take mi prijde nejrozumnejsi pouzit http v msmq 3.0, ale
> nemohu
> najit najake informace jak to pouzit , nejlepe alespon jeden maly priklad
> pouziti. Nejak nemohu nic najit....
>
> Dekuji moc ...

> jsem jeden MS Windows Server pro bridge ze sveta Javy do sveta M$ s
> vyuzitim MSMQ. Bylo to docela dost prace, ale na druhou stranu je to dost
> zavisle na tom, jakou funkcionalitu ocekavate.

> [...]

Odpovedet emailem