Zdravím,

my jsme včera s kolegou narazili na obdobný (ale pravděpodobně jiný problém). Používáme MyFaces implementaci (1.1.4). Na stránce máme <h:form> a v něm umístěné Tomahawk komponenty pagescroller a datatable. Z neznámého důvodu se nám ve vygenerované stránce u uzavíracího tagu formu negeneruje javascriptová metoda "clear__" takže nefungují žádné odkazy v celém formuláři. Strávili jsme na tom hodně času a nepřišli jsme na nic. Zajímavé je, že v aplikaci máme obdobné 2 další stránky, které jsou postavené úplně stejně a v nich všechno funguje. Také jsme šli cestou postupného odebírání, ale javascript se vygeneroval jen tehdy, když ve formuláři zůstala jediná jednoduchá komponenta a to commandlink - jakmile jsme přidali cokoliv z původního obsahu, opět javascript zmizel. Dost nepříjemná záhada. Pokud byste někdo věděl co s tím, uvítáme jakoukoliv radu. Myslím, že nakonec ale stejně skončíme ve zdrojových kódech MyFaces :(.

Honza Novotný

Jiří Mikulášek napsal(a):
Hezký den,
díky za tipy:
ad 1. máme
ad 2. pokud hledám dobře tak není
ad 3. právě jsem vyzkoušel, výsledkem je, že to funguje, ale stále nechápu proč. Udělal jsem to že jsem ze stránky odstranil všechno krom tabulky a sloupce s tlačítkem. V ten okamžik talčítko fungovalo, pak jsem postupně přidával zpět komponenty až jsem se dostal do původního stavu a nevěřícně koukal na ot že to funguje.

Blbý je že vlastně pořád nevím kde byl zakopanej pes :-(

Pokud někoho ještě napadají důvody rád se je dozvím :-)