Dobry den
1. pouziti prikazoveho radku jeste nikoho nezabilo. Ani ve windows. A uprimne receno pouzivame netbeans5.0 a z beta verze tahame svn podporu. Problem mame pri mazani ktere udelam jedine z radku. Pouze pro mazani to delam rucne a taky nevidim ze by se mi zkratily prsty. Dalsim zpusobem ktery tu nedavno nekdo zminoval by bylo pouzit maven nebo ant a naimplementovat si tam svn aby posilalo data na server. Tedy ty zmenene. Metodiku XP pouzivame taky az na drobne vyjimky. 2. Checkout delame jednoznacne pouze z radkoveho klienta. je to totiz skutecne nejrychlejsi zpusob jak ho udelat. Alespon v nasem pripade. Zkousel jsem na unixu rapidsvn, ale ten ma hodne problemu a svn z radku funguje bez problemu. 3. Logovani zmen. Tady mam pocit ze jste nepochopil posledniho prispivatele. On se vubec nebavil o tom ze by nebyl kladen duraz na dukladne testovani. On pouze rekl, ze je potreba vyplnovat do logu co se delalo. Tedy popsat proc jsem to delal. Ve Vasem pripadne uvadim priklad:
        1. Pridal jsem novy modul pro spravu faktur
        2. Opravil jsem chyby c.555 a c.666 v zadavani dodavatelu do systemu
3. Do modulu pro precenovani zbozi na sklade jsem pridal podporu prohlizeni historie
        4. Opravil jsem chybu c.667 ve spravci uzivatelu systemu
Pokud chcete namitnout ze to neni v souladu s XP, tak to je mozna pravda, ale takto napriklad pri spadlem internetu zadate zmeny ktere jste dnes implementoval. Tedy nedostupnosti serveru. Rozhodne nesouhlasim s Vasim nazorem, ze je v nem vetsi duraz na testovani nez na to co se provedlo. To podle me pravda neni. Protoze kazdou zmenu dukladne popisujete.

4. Co se tyce svn, tak jsem dlouho vahal a dnes se tlucu do hlavy. Protoze dnes bych ho pouzival i za situace ze bych programoval sam a ne v teamu.

Pekny den

Petr Burdik

Stejně když dělá více vývojářů na jednom
souboru, tak máte konflikt, který musíte řešit a pokud naučíte
vývojáře podrobně psát zprávy o změnách do logu, tak pro informaci "co
se dělalo" log stačí. Klidně ať každý dělá commit několikrát denně s
každou změnou, kterou zvlášť popíše.

Nevím jak moc se to slučuje s XP metodikou, kde hlavní důraz se klade spíš na důkladné testování než na popis co se změnilo a proč se změnilo. Testy musí popisovat fukčnost systému.