Já jsem začal používat Spring Web Flow -
http://www.springframework.org/download. Je k němu pěkně zpracovaná
dokumentace.

SWF (Spring Web Flow) lze dobře integrovat se Spring Frameworkem
(vyzkoušeno), Struts i JSF.

Pro SWF existuje i plugin pro Eclipse, který umožňuje vytvření flow v
grafickém prostředí -
http://www.eclipse-plugins.info/eclipse/plugin_details.jsp?id=765 (mě se
jej bohužel nepodařilo rozhodit).

--