Ahoj vospolok,

migrujem staršiu aplikáciu a chcel som použiť najnovší xdoclet 1.2.3 namesto
pôvodného 1.1.2. Stále sa mi ale nedarí - xdoclet v LocalHome interface
vygeneruje COMP_NAME s názvom "NiecoLocal", ale v ejb-jar.xml vygeneruje
element <ejb-name> len ako "Nieco", teda bez toho "Local". Program mi
samozrejme potom padne na chybe "javax.naming.NameNotFoundException".

Nevie niekto, ako povedať xdocletu, aby to COMP_NAME vygneroval bez toho
suffixu "Local"? Alebo sa fakt vrátiť k starému xdoclet, kde nebol žiadny
problém?

Dík,
R.

  _____

Ing. Rastislav Siekel
Prosoft s.r.o., Kuzmányho 8, 010 01 Žilina, Slovakia
E-mail :  <mailto:[EMAIL PROTECTED]> <[EMAIL PROTECTED]>
Tel : 041/562 54 91
Fax : 041/562 54 97
Mobil : 0905 34 00 20

Odpovedet emailem