Zdravím konferenci,

Mám dynamické webové stránky a potřeboval bych nějaký nástroj, který by mi

1) prošel dle odkazů postupně všechny stránky z dané cesty (např.
localhost:80/mojestranky)
2) simuloval zátěž na serveru,... 10, 100 připojených uživatelů
3) spočítal propustnost serveru, průměrné a maximalní odezvy při
určitém počtu uživatelů apod.

Moc se mi líbí JMeter, ale neumí (nebo to neumím) procházet stránky
dynamicky dále ze zadané cesty. Lze jen vyslat pozadavek na urcitou
adresu. Dokonce jsem uvažoval, že si pro něj dopíšu vlastní
pre-procesor (Html Link Parser, který v JMeteru je, je prakticky
nepoužitelný - jednou funguje, jednou ne, chová se nevyzpytatelně),
ale po chvilce prohrabovaní ve zdrojácích mě přešla chuť :) Doteď jsem
nenašel třídu, která je zodpovědná za Html Link Parser, který v
JMeteru již je :)... a protože nechci vymýšlet znovu kolo ...
Neexistuje nějaký jiný nástroj, který se používá?

S pozdravem

Petr Gola

Odpovedet emailem