Jo, jeste jsem si vsiml, ze je tu moznost nastavit si Netbeans take na
update centrum MevenIDE 2 :)... kdysi jsem to tak delal dle instrukci
nejakeho tutorialu.

v Advanced options >> IDE Configuration >> System >> Autoupdates Types
pridat pres prave tlacitko mysi se server url:

http://mevenide.codehaus.org/nbm_release2/NBM_AutoUpdate.xml

S pozdravem

Petr Gola