From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of lukas
Sent: Thursday, May 03, 2007 16:34 PM
To: Java
Subject: Re: JPA a mapovani List<String>

Hezke, asi to bude fungovat, protoze je to popsane i v dokumentaci
(http://www.hibernate.org/hib_docs/annotations/reference/en/html_single/ -
2.4.6.2.5. Collection of element or composite elements)

Asi si musim precist, co noveho je v Hibernate 3.2 a 3.3 :-( (skoncil jsem u
3.1 bez anotaci)

  Lukas

On Thu, 3 May 2007 16:15:13 +0200, Richard Malaschitz wrote
> Nefunguje toto ?:
>
> @CollectionOfElements
> public List getNames() { ...
>
> pripadne este
> @CollectionOfElements
> @JoinTable (name=...
> @IndexColumn ...
> public List<String> getNames() { ...

        narazil jsem na to, jak v JPA resp. Hibernate Annotations
        > namapovat List<String>. Pokud bych mel List<MojeTrida>, kde MojeTrida
ma

Odpovedet emailem