Nevim jak se to resi u TimerService (a jestli to vubec jde), ale Quartz ma moznost si tyto informace ukladat do db. Viz napriklad http://wiki.opensymphony.com/display/QRTZ1/ConfigJobStoreCMT

Cituji Ales Dostal <[EMAIL PROTECTED]>:

Zkousel jsem ten TimerService. Vypada to, ze to bude v poradku.
Na klientovi nastavim, odkdy a jak casto se bude metoda spoustet.
I po schozeni klienta dany proces bezi, takze neni vazan na klienta. Slo mi jen o to, aby uzivatel byl schopen dane joby spravovat. Problem mam spise s jinou veci, ve chvili, kdy provedu deploy nove ejb verze na server, vsechny tyto informace ztratim.
Napadlo me, ze bych dane naplanovane ulohy ulozil do databaze.
Ted ale nevim, jak pri deploy aplikace provest to, aby si sahnul do DB a nastavil dane timeservices podle dat v DB.