Fajn :) nejsem si tim jist, ale rekl bych ze acegi nedokaze neco jako
superuser mod.
Myslim tim, ze jaas je primo intergrovany do javy, muzu timpadem spustit kod
treba s opravnenim allpermission.

Pro nekoho to muze byt nevyhoda, me to prijde jako vyhoda :)

No a s tim dratovanim - da se to udelat pomoci proxy trid, ale tipoval bych,
ze urcite bude nekde k nalezeni nejakej weaver, kterej bude brat xml
konfiguraci
a nacitat zabezpecene tridy...