Hoj,

mam taku otazku, v ramci jedneho projektu potrebujem vybavit poziadavku klienta
priamo v servlete (servlet mi generuje obsah) a kedze zbytok aplikacie pozuva
jsp/jstl chcel som pouzit template z existujucich casti. Problem (samozrejme)
nastava vo chvili ked sa maju realizovat tagy jsp/jstl pretoze servlet ich nema
ako spracovat. Skusal som ist aj cestou najmensieho odporu a pouzit
predkompilovane jsp ale tam mi prosto nedorazia vsetky potrebne objekty. Chcel
som sa spytat ci existuje nejaky tool, ktoremu je mozne poslat takyto obsah a
on by vratil do servletu uz spracovany obsah.

Dik.

t^

Odpovedet emailem