Jo presne. O firewallu pisou vsude tam kde se na tuhle chybu lidi ptaji. Nekde
to i pomouze, ale nekde proste chyba pretrvava. Prave proto sme zkusili
i jine DB enginy se vsema je stejny problem:

Jakakoli lokalni aplikace (ktera neni postavena nad javou) se bez potizi
pripoji a to jak k lokalu tak remotu. Z jinych pocitacu neni problem se
pripojit na tento inkriminovany pocitac. Ale tenhle pocitac proste neni
schopen vytvorit v JAVA aplikaci pripojeni na jakoukoli databazi (mozna
embended by zvladnul).

Zkouseli jsme jak JDK 1.5 tak 1.6. To co jinde funguje (s opticky stejnym
nastavenim) na tomhle proste nejede a odmita se kamkoli pripojit.

Pricemz ale nema problem otevrit port weboveho serveru (jetty), ale proste na
databazi ani tuk.

Neni nastaveny zadny security manager (vraci null).

Pro zajimavost je to Gentoo na AMD64, ale vlastne nemlich stejna instalace
vedle bezi. Ten problem je zasotkovany nekde uvnitr java, ale nevim kde. (Ty
pocitace nejsou uplne stoprocentne stejne, maji rozdily v procesoru a v
sitovce)

S pozdravem Lukas Benda

Btw. vzhledem k tomu, ze jsou ty pocitace konfigurovane do zakladu moji rukou
(vcetne jadra) a snad az na SATU maji vsude stejne ovladace, tak naprosto
nechapu kde je problem. IPTables je vypnuto a jinaci firewall sem tam
nepustil. :(

Odpovedet emailem