Od: [EMAIL PROTECTED] za uživatele Ladislav Starý
Odesláno: út 24.7.2007 20:45
Komu: Java
Předmět: Zjisteni pracovnich dnu mezi 2 dny

Zdravim,

nez zacnu vymyslet nejaky algoritmus, chtel bych se zeptat, jestli se da
nejakym elegantnim zpusobem zjistit pocet pracovnich dnu mezi dvema
kalendarnimi dny.
Pocet kalendarnich dnu jsem dokazal zjistit pomoci rozdilu milisekund,
ale jak to udelat s kalendarnimi dny, to me zatim nenapada.

Zatim jsem uvazoval, ze bych postupne prochazel vsechny kalendarni dny v
tom intervalu a testoval, jestli je pracovni nebo ne.
Prijde mi ale hodne pomaly. Navic jeste budu muset resit statni svatky.

Ladislav Stary

<<winmail.dat>>

Odpovedet emailem