tak nakonec jsem ta chyba uplne nekde jinde. Obrazek jsem na SQL server
ukladal pomoci Visual FoxPro a ta si k tomu dodala jeste nejake informace,
takze ve finale ta polozka mela delku misto 7Kb cca 400Kb. Jelikoz se to
ve Visual FoxPro zobrazovalo spravne, tak jsem porad hledal chybu v jave.
Takze po oprave dat to funguje jak s JDBC driverem od MS tak i JTDS.

Vsem jeste jednou diky za pomoc

Radovana Straube <[EMAIL PROTECTED]>
Odeslal: [EMAIL PROTECTED]
14.09.2007 13:05
Odpovězte prosím uživateli
Java <konference@java.cz>

Komu
Java <konference@java.cz>
Kopie

Předmět
Re: Problem s rs.getBinaryStream [14|2235881]

Podla mojich skusenosti je driver od Microsoftu
rychlejsi ako jtds, teda aspon s nasimi aplikaciami
(nerobili sme ziadne standardne testy), preto sme
presli spat od jtds k driveru od Microsoftu.

--- Pavel Zelenka <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> ted se prave chystam vyzkouset JTDS driver, tak
> uvidim
>

> "Martin Fry¹" <[EMAIL PROTECTED]>
> Odeslal: [EMAIL PROTECTED]
> 14.09.2007 12:42
> Odpovìzte prosím u¾ivateli
> Java <konference@java.cz>
>

> Komu
> Java <konference@java.cz>
> Kopie
>
> Pøedmìt
> Re: Problem s rs.getBinaryStream [14|2235881]
>

> On 9/14/07, Pavel Zelenka <[EMAIL PROTECTED]>
> wrote:

> [...]

Be a better Heartthrob. Get better relationship answers from someone who
knows. Yahoo! Answers - Check it out.