-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Petr Burdik
Sent: Wednesday, September 19, 2007 8:33 AM
To: Java
Subject: Re: kodovani cestiny v ruznych jazykovych sadach

Diky, to je presne ono. Prakticky jste udelal to co ja kdyz to prijimam v
jinem kodovani, akorat mi chybela ta cast utf8String.getBytes("utf8").

Jeste jednou moc diky. to odstraneni diakritiky nijak moc nespecha, ale
mrknu urcite.

Ahoj taky mne to ceka, mohl bys pak napsat nejake info jak na to odstraneni
diakritiky.
Dekuji
ivlcek

Pekny den
Pet

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí webového
prohlížeče Opera.