zdravím,

prozkoumávám spring a zatím se nenalezl odpověď na tuto otázku:

Předpokládám aplikaci, která se skládá z databáze, hibernate, webu (jsf) a
dalších serverů (vlastní servery, povětšinou request-response povahy,
komunikující na různých protokolech).

Prvotně mi přišlo blízké postavit aplikaci tak, že pouze nahodím spring
context a ten spustí jetty a další servery. Tady ale příchází problém v
integraci JSF do jetty, protože takto spuštěný kontext neumí session/request
scope... a přicházím tak o výhodu integrace JSF a springu.

Druhé řešení by asi bylo jednoduší... a to spustit Jetty (nebo třeba Tomcat),
v něm spustit WebApplicationContext. Na tomto řešení se mi ale zase moc
nelíbí, že ty moje další servery jsou spouštěny z nějakého servletu.

Dále rozdělení celé aplikace na web a "ten zbytek" taky není nejvhodnější
kvůli hibernate (dvě instance hibernate ve dvou různých VM přistupují k jedné
databázi).

Jak to řešíte vy??

--
Martin Beránek