From: Tomas Zverina <[EMAIL PROTECTED]>
Date: Oct 15, 2007 2:28 PM
Subject: XML entity system + Tomcat
To: Java <konference@java.cz>

Zdravim!

Mam jedno takove tluste konfiguracni XML, ktere si chci pomoci entit
rozsekat na mensi:
<!DOCTYPE dokument [
    <!ENTITY kus SYSTEM "./includuj/kus.xml">
]>
<dokument>
&kus;
</dokument>

Tady jsem ovsem narazil na to, ze se cesta ke "kusu" urcuje ne relativne k
umisteni hlavniho dokumentu, ale od CWD procesu, ktery dokument parsuje. Coz
je mi nanic, dopredu to nevim - jinak se to bude chovat v Tomcatu, jinak v
Jettym, jinak pri spousteni testu.

Nevite jak na to?

Vim urcite, ze to XMLko a includovane kousky budou v CLASSPATH a vim kde,
takze jsem zkusil udelat to jako:
<!ENTITY kus SYSTEM "classpath://includuj/kus.xml">
A napsal jsem si vlastni protocol handler. To uz sice funguje v Jettym, ale
ne v Tocmatu, ten se totiz brani:

1) -Djava.protocol.handler.pkgs=cz.my.package               - nedela to nic

2) URL.setURLStreamHandlerFactory(new MyProtocolsFactory());
- vyhazuje "factory already defined"

Tak nevim. Nemate, prosim, nekdo nejakou, abych tak rekl radu?

--
S pozdravem,

               Tomas Zverina

Multimedia atelier s.r.o.
Na Dolinách 4
147 00 Praha 4
IČO: 25127071
tel.: 241 433 120
e-mail: [EMAIL PROTECTED]
http://www.m-atelier.cz/

Společnost Multimedia atelier s.r.o. je zapsána u rejstříkového soudu v
Praze, oddíl C, vložka 51961.

--

Odpovedet emailem