From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On
Behalf Of Lahoda Vladimír
Sent: Monday, October 15, 2007 9:32 PM
To: Java
Subject: Re: JAVA a AJAX framework

Z těch, co uvádíte, se mi jako "swingařovi" nejvíc líbí Echo2.
Myslím, že ještě lepší je ale Thinwire - používá stejný princip jako
Echo2, ale je dotaženější. Ze stejného soudku určitě stojí za
pozornost Eclipse RAP, zatím nepoužitelně pomalý, ale díky silnému
zázemí Eclipse se nejspíš výrazně prosadí. No a pak je tu ještě
komerční IT Mill, opět se stejným trikem, nezkoušel jsem ho ale zatím.
Vláďa

http://www.eset.sk

Odpovedet emailem