> je to vhodne, protoze to ma IMHO silnou podporu v IDE a to je podle me
> velice dulezite ze zacatku. Navic filozofie Web Packu je podobna

  ^-- Silna podpora v IDE? Ano, to je presne to, co NESMIE mat zaciatocnik,
ktory potrebuje najskor pochopit, co presne musi implementovat, konfigurovat,
ako to prelozit a ako to deploynut. Ked vsetko toto vie urobit rucne, moze
pouzit vykonnu podporut v IDE aby robil veci rychlejsie a nezatazoval sa
"reziou" frameworku. Ak mu polovicu veci skryjete za IDE, tak ten framework
nikdy nepochopi.

J.

Odpovedet emailem