Rekl bych, ze nejlepe mu to dokazete, kdyz mu tu legalnost budete
smluvne garantovat - jinak to asi ani nejde. Mozna nejaky nezavisly
audit zdrojaku zjisti, jake pouzivate knihovny a pak nejaky odbornik
na mezinarodni autorske pravo da dobrozdani, ze je pouzivate korektne,
ale pochybuju, ze to jde nejak "dokazat".

Ovsem pravnik nejsem :-)

--
S pozdravem,

               Tomas Zverina

Multimedia atelier s.r.o.
Na Dolinách 4
147 00 Praha 4
IČO: 25127071
tel.: 241 433 120
e-mail: [EMAIL PROTECTED]
http://www.m-atelier.cz/

Společnost Multimedia atelier s.r.o. je zapsána u rejstříkového soudu v
Praze, oddíl C, vložka 51961.

Odpovedet emailem