:D chtěl jsem si ušetřit práci. Aplikace nemá žádné požadavky na
lokalizaci a chtěl jsem mít možnost i jednoduše napsat kdekoliv v JSP
${query.status.label}. Co se týká pořadí - value ukládám jako int do
databáze a nezdá se mi vhodné propojovat pořadí deklarace enumu v
classe s id ukládaným do databáze.

Jinak samozřejmě chápu argumenty, které jsi tu uvedl. V daném případě
bych problémy neměl - nicméně jsou to problémy docela zajímavé, dost
jsem se v posledních mailech dozvěděl o fungování enumů v Javě.

Honza N.

Ing. Jan Novotný
http://blog.novoj.net
Myšlenky dne otce Fura