Pravda, pravda ... já si takhle zkusil otevřít už existující pom.xml
abych vyzkoušel code completion - což mi nefungovalo. Spojil jsem si
to s tím, že si IDEčko potřebuje zapsat informaci o XSD do svých
projektových souborů - nenabízel mi totiž v takto otevřeném XML code
completion i když informace o XSD byla správně zapsaná (funkce
Validate XML zafungovala dle očekávání). Je to tedy jenom chyba? Nebo
co je zapotřebí k code completion?

IntelliJ Idea mi v případě, že nezná XSD nabídne stažení (Fetch
external resource) podle informací v xsi:schemaLocation - NetBeans nic
nenabídlo, ale taky necodecompletuje :(.

Neexistuje nějaký lightweight bundle pro editaci XML a HTML postavený
na Netbeans platformě? Aby se člověk, který se zabývá pouze webem
nemusel zabývat funkcemi orientovanými na Java vývoj?

Díky - a sorry, pokud jsou otázky hodně blbé. Já s Netbeansy pracoval
naposledy před rokem a to jako s kompletní distribucí na Java vývoj.

Honza N.

Ing. Jan Novotný
http://blog.novoj.net
Myšlenky dne otce Fura