Pěkný den.

Docela záleží na tom, jak složité sestavy chcete dělat. Mám pár připomínek k jednotlivým bodům.

1) POI funguje pěkně, máme ale potíž s vkládáním čísel. Umí totiž do buňky vložit pouze double. BigDecimal není podporovaný. A to je v některých případech docela potíž. A každá sestava bude docela pracná. Každou změnu (změna loga firmy) v sestavě pak musí udělat programátor.
2) Neznám.
3) OpenOffice používáme pouze pro tisk text dokumentů s pomocí joo knihovny. 4) Lze použít jasperreports a designer iReport - ten umí exportovat i do excelu. Tam ale nevím jak je to použitelné, sestavy exportujeme jen do PDF.

        Petr Šrajer.