V predchozi odpovedi jsem predpokladal, ze ten Vas SAR je _soucasti_ te
aplikace (EARu) a neni samostatne deployovatelny. Pokud ma byt SAR
deployovatelny samostatne a zavisi na nejakych aplikacnich tridach a nejakym
zpusobem ma aplikaci ovlivnovat, nebude nejspise dobry design ten SAR
oddelovat od te aplikace...
H.

Odpovedet emailem