>   ^-- No ved prave. Ked si to vezmeme z uhla pohladu
> "client je dobry, ale server este viac optimalizuje", je
> to v poriadku. Ked si to vezmeme z uhla pohladu "je
> mozne dosiahnut taku a taku optimalizaciu (pozri
> -server), ale -client ju nedosiahne", zacne byt -client
> zly a zbytocny, nie?

neni zbytecny. On te optimalizace dosahne take, jenom ta hranice, kdy
zacne HotSpot optimalizovat, je posunuta mnohem vysse, aby pro
jednoduche aplikace (grep atd.) zbytecne nezdrzovala. Nez laborovani s
client a server modem prod IDE se mi osvedcilo nastaveni GC strategie,
s  -XX:+UseParallelGC jede Eclipse mnohem svizneji.

--
S pozdravem Roman "Dagi" Pichlik

/* http://www.sweb.cz/pichlik/ Blog pro kodery */