Zkoušel jsem asi před 1/2 rokem a dost dobrý. Co mě odradilo byla 30ti denní licence na FlexBuilder. Pak se už muselo platit. Ale dá se vyvíjet z řádky. Ohledně těch procent (javascript 95% a flash 98%) si nejsem jist, jako verzi flashe flex potřebuje. Takže ono těch 98% to nebude. (Stejně to je ale i pro javascript)

        Petr.

PS:Flex není nainstalován kvůli Youtube. Adobe má smlouvy o bundlování s MS a Apple.