Ahoj, stahl jsem si "eclipse-SDK-3.3.2-linux-gtk-x86_64.tar.gz", rozbalil a
soupl do "/home/radovan/opt/eclipse". Pres  Software Updates -> Find and
install jsem jako root nainstaloval pluginy:
Web standard tools
J2EE statndard tools
SpringIde
Subclipse 1.2.4

Pak jsem pres Synaptic nainstaloval Tomcat 5.5 ve kterym pres Eclipse spoustim
web aplikace. Konfiguracni soubor eclipse.ini:
-showsplash
org.eclipse.platform
--launcher.XXMaxPermSize
512m
-vmargs
-Xms40m
-Xmx512m

Stejna konfigurace i stejny pluginy pod widlema beha bez problemu. V Ubuntu
Eclipse po case spadne a nevyhodi ani zadnou hlasku, dokonce ani nic nezaloguje
do .log souboru. Uz vazne nevim co s tim..

Odpovedet emailem