Ja bych dodal, ze tazatel muze mit konfiguraci pres Spring, pouziva
JSTLView a spoleha na autowire defaultniho ResourceMessageBoundle (nebo
jak se to jmenuje), ktere umi hledat zpravy jenom z jednoho souboru a to
podle locale. Aby to umel tak, jak rika spec musite nakonfigurovat
chained. Neumi spadnou na prednastavene. Alespon tak se mne povedlo mit
3 otazniky key 3 otazniky.