On Thu, Apr 17, 2008 at 10:23:12AM +0200, Martin Kuba wrote:

> S tím zcela souhlasím ...

> .. ale zápis není tak přímočarý, je třeba ošetrit různé
> specialitky jako zápis znaků '"<>& pomocí entit,
> nebo pokud se mezi znaky vyskytnou sekvence  <![CDATA[ a ]]>,
> třeba proto, že někdo do textu vloží jiný XML soubor
> který je obsahuje.

Ano, máš plnou pravdu. Nemyslím ale, že je toto potřeba ošetřit jinak
než konverzní funkcí, která přemlaskne těch několik kolizních znaků.
Uznávám ale, že teď z hlavy nevím, co použít.
Musel bych chvíli googlovat. Dost bych se ale divil, kdy nešlo použít
xml-commons z Apache XML projektu.

tapik

Odpovedet emailem