Spring a definice datasource, ktera se lisi pro serverovy a testovaci
runtime. Na serveru se pouziva JNDI lookup a v testech se datasource
konfiguruje pres properties soubor (connection, url, name, password,
driver class). Ten si muze kazdy vyvojar vygenerovat a dat na
classpathu a nebo muze systemovou promenou nastavit jeho lokaci. Od
konkretni definice DS nas odstinuje Spring. My jenom v zavislsoti na
prostredi nakopneme jiny aplikacni kontext.

--
S pozdravem Roman "Dagi" Pichlik

/* http://www.sweb.cz/pichlik/ Blog pro kodery */

Odpovedet emailem