No a jde to vubec? (No nejak zprasit to asi pujde dycky, ale ...)

Ta vase aplikace muze byt taky klidne deploynuta jako war-ko a mozna vubec
zadny takovy soubor ani neexistuje. Jestli byste si teda to video nemel
prekopirovat do nejake vasi lokalni cache na filesystemu.

2008/6/2 Tomáš Procházka <[EMAIL PROTECTED]>:

> Ahoj,
>
> tak jeden problém jsem už vyřešil, zbývá jen to
>
> URL url = getServletContext().getResource(video_file);
> File vfile = new File(url.toURI());
>
> Přišel jsem na to, že tohle nefunguje ani ve vlastní aplikaci pod Tomcatem
> 6 nebo 5.5. Red5 server asi dříve používal něco co tohle umožnilo.
>
> Jak tedy jinak získat absolutní cestu k nějakému souboru uvnitř aplikace
> tak abych pak mohl přes java.lang.Runtime.getRuntime().exec() zavolat ffmpeg
> a vygenerovat náhled?

S pozdravem,

Tomas Zverina

Multimedia atelier s.r.o.
Na Dolinách 4
147 00 Praha 4
IČO: 25127071
tel.: 241 433 120
e-mail: [EMAIL PROTECTED]
http://www.m-atelier.cz/

Společnost Multimedia atelier s.r.o. je zapsána u rejstříkového soudu v
Praze, oddíl C, vložka 51961.

Odpovedet emailem