K čemu v tomto případě používáte HTTPS protokol? Aby se nedalo odchytit
heslo nebo k tomu aby byl chráněna session přihlášeného uživatele proti
zneužití (Session hijacking <http://en.wikipedia.org/wiki/Session_hijacking>)?
Protože pokud vám jde o to druhé, tak vámi uvedený způsob (pokud nemáte nějakou
další
kontrolu<http://blog.novoj.net/2007/06/05/sdileni-session-mezi-protokoly-http-a-https/>)
nebude nic platný. Session cookie totiž budete mít pravděpodobně již
vytvořenou od prvního requestu HTTP protokolem a tudíž bude odchytitelná.
Útočník sice potom nezjistí heslo pro přihlášení, ale pokud to původní
uživatel udělá za něj, bude mít k dispozici autentizovanou session díky této
nechráněné cookie. Cestou je mít kompletně celý web na HTTPS, ale to
generuje jistý overhead pro server, a nebo implementovat další ochrany proti
odchycení session id.

Možná to máte ošetřené, ale pro jistotu upozorňuji na tuhle možnost.

Honza Novotný

Ing. Jan Novotný
http://blog.novoj.net
Myšlenky dne otce Fura