Dobrý den,

měl bych dotaz ohledně integrované windows authentifikace a Java Appletu.
Mám jednoduchý JavaApplet který pomocí java.net.Url otevře URL adresu a zobrazí obsah stránky v jEditorPane.

Na IIS se nachazi 2 stránky (obě mají zapnutou windows authentifikaci)
1) obsahuje java applet a má na ní přístup user1 i user2.
2) obsahuje jenom text a má na ní přístup jen user1.

Takže stránka1 zobrazuje obsah stránky2 v JavaAppletu

Popis:
------
Když spustím applet v IE (běžícím pod uživatelem user1) zobrazí se stránka v appletu korektně. Když spustím IE pod uživatelem user2 vidím v appletu access denied. - To je OK Když spustím applet ve Firefox pod uživatelem user1, firefox se zeptá na jméno a heslo, zopakuji přihlášení jako user1 a vše funguje jak má. V apletu opět vidím stránku z IIS. - Taky OK Když spustím applet ve Firefox pod uživatelem user2, firefox se zeptá na jméno a heslo, zopakuji přihlášení jako user2 a vše funguje jak má. V apletu vidím access denied. - Taky OK Když spustím applet ve Firefox pod uživatelem user1, firefox se zeptá na jméno a heslo, já zadám do přihlašovacího dialogu user2 (applet by podle mě měl ukazovat access denied) a přesto vidím stránku vyrenderovanou v Java Appletu. - To je špatně.

Otázka:
--------
Vypadá to že Java Applet bere přihlašovací údaje z kontextu spuštěné aplikace (Firefox, IE, ...) a né z aktuálního prihlášení stránky. Když process firefox běží pod user1 a do stránky jsem přihlášen jako user2, java applet používá přihlašovací údaje (user1) procesu prohlížeče a ne přihlašovací údaje stránky. Mohu nějak applet přesvědčit aby využíval user credentials stránky a ne procesu prohlížeče ?

Předem děkuji za odpověď,
Korecký

begin:vcard
fn;quoted-printable:Vladislav Koreck=C3=BD
n;quoted-printable:Koreck=C3=BD;Vladislav
org:GORDIC spol. s r.o.;Outsourcing team
adr:;;Erbenova 4;Jihlava;;58601;Czech Republic
email;internet:[EMAIL PROTECTED]
title;quoted-printable:Ing. Vladislav Koreck=C3=BD
tel;work:+420 567 571 491
x-mozilla-html:TRUE
url:http://www.gordic.cz/portal/outsourcing/
version:2.1