Zdravím kolegy,

mám následující otázku: V poměrně rozsáhlém projektu se nám vyskytl problém v
tom, že v jednom modulu dochází k následující konstrukci

        myObject.setDateAttribute(originalObject.getTimestampAttribute);  //*1

tj. dochází k tomu, že do atributu typu java.util.Date je vložen atribut
java.sql.Timestamp (potomek java.util.Date, takže je vše OK).

Problém je v tom, že v jiném modulu, kam se dostane myObjekt, začne vadit, že

        java.util.Date myObject.getDateAttribute();

vrátí java.sql.Timestamp (díky používání jedné interní knihovny, kterou bohužel
nemohu jednoduše změnit).

Oprava je jednoduchá -- do místa //*1 vložím jednoduchou konverzi z Timestamp
do Date (kupř. new Date(timestamp.getTime()), nebo tak něco podobného).

No a teď můj dotaz: Jak co nejrychleji vyhledat v kódu všechna místa typu //*1
? Mohou to být v principu jednotky výskytů mezi řádově tisícovkami podobných
volání v mnoha stovkách tříd.

Díky za každý nápad (kromě ručního procházení :-))

                     Mirek Stöhr