Zdravím,
generování jsem zkoušel a nějak jsem se nikam nedostal, protože to, co
mi vylezlo se vůbec nijak nepodobalo tomu, co se píše v dokumentaci dál.

Nicméně jsem našel jinou cestu (pro mne čitelnější) a zadrhl jsem se na
kouzlu. Mám kód:

MessageFactory messageFactory = MessageFactory.newInstance();
SOAPMessage message = messageFactory.createMessage();

SOAPPart soapPart = message.getSOAPPart();
MimeHeaders hd = message.getMimeHeaders();
String authorization = new BASE64Encoder().encode((userName + ":" +
pass).getBytes());
hd.addHeader("Authorization", "Basic " + authorization);

... naplnění dat.

message.saveChanges();
SOAPMessage reply = connection.call(message, destination);

A ve výsledném požadavku nejsou ty mime hlavičky, které jsem zadal. Když
si ale před connection.call() hlavičky vypíšu
(message.getMimeHeaders().getAllHeaders()), tak uloženy jsou.

Poradíte mi, prosím?

--

s pozdravem

Vladimír Náprstek