No neda mi to, abych si trosku neprisadil ;-)
a) pri pouziti dynamickych vlastnosti Javy by to jit mohlo (napr zminene Groovy)
b) kdyz mas .class, neni nic jednodussiho, nez JAD, perl -e "s/final / /g"
file.java; javac file.java
c) napis si vlastni implementaci a podhod ji misto te stavajici
d) ono to final tam z nejakeho duvodu asi bude, ze? Takze pokud presne nevidis
do kodu, V ZADNEM PRIPADE bych to nedelal, protoze muzes nadelat vic skody nez
 uzitku.
e) otazka vubec zni: proc? Predpokladam, ze volas nejakou metodu, ktere
potrebujes predhodit tridu B, ona zere jenom tridu A, takze chces logicky
B extends A. opravdu se zamysli, jestli je to to prave orechove.

Oto 'tapik' Buchta

Odpovedet emailem