> Pred nedavnem jsem se stoural ve strevech Zyxelackeho weboveho
> uzivatelskeho
> rozhrani (bezi v TomCatu) pro jejich hardware firewall. Tomcat mel (a navic
> nic jineho neumel ;-) ) v sobe nadeploynute dve aplikace. Jednu zyxelackou
> s pojmenovanym kontextem a take ROOT aplikaci. Jejim obsahem nebylo nic
> jineho
> nez jedno JSP s <c:redirect> :-D :-(
>
> A komu se toto reseni libi, je u mne zvrhlik ;-)

IMHO si za to Servlet API může samo, protože s mapováním servletů nejde
pořádně docílit takových (hezkých) URL, jaká bychom leckdy chtěli. Kupodivu
s filtry to lze, proto také některé webové frameworky (Stripes, Wicket)
používají jako front controller právě filtr.

K taglibám pro sql a xml se stavím tak, že neexistují, ten c:redirect v
index.jsp sice z puristického pohledu je ta samá prasárna, ale osobně jsem
ji ochoten tolerovat. Tedy pokud už používám JSP, jako že k nim moc vřelý
vztah nechovám.

LT

Odpovedet emailem