Dakujem, to som nevedel a evidentne to bola najdolezitejsia informacia :)
Takze ak by som zistil konkretne info o zariadeni na ktorom by to malo
bezat, mozeme sa na tuto temu bavit dalej, no zatial v diskusii nema vyznam
pokracovat.

Predpokladal som ze java je nad operacnym systemom a je v tomto smere
pouzitelna vsade kde ju umoznuje OS.

Peter Rakár