Dobrý večer,
přepínače -jar a -classpath nelze kombinovat. Buď můžete použít
-classpath a uvést jméno hlavní třídy, nebo můžete použít -jar, pak
ale uvádíte jediný soubor .jar a Java už si v jeho manifestu sama
najde hlavní třídu i další balíčky, které má přidat na classpath.
Podívejte se do dokumentace k programu "jar", jak se manifest
definuje.

S pozdravem

Filip Jirsák

--