Co takhle jednoduchy servlet filter?
H.

ation.html

ten ale vyžaduje přechod na Glasfish a já se doposud snažil aplikaci
udržovat funkční na libovolném aplikačním serveru, jako Tomcat a Jetty.
Hlavně asi proto, že z přes Jetty se dá aplikace velmi snadno spustit přes
přímo přes Maven. Možná že by to šlo i u GlassFish...

Díky za každou radu

Datum: 23:18:51    29. prosince 2008
 Tomáš Procházka

 E-mail: t.procha...@centrum.cz