Dobrý den,
mám vytvořenou Java aplikaci, která využívá databázi Caché s technologií
Jalapeño. Používám POJO objekt, který má vlastnost s datovým typem
java.util.Date, ve kterém ukládám datum i s časem. Když si pomocí Jalapeña
vygeneruji v Caché třídu, tak tato třída má u dané vlastnosti automaticky
datový typ %Library.Date. Narážím však na problém, že typ %Library.Date ukládá
jen datum bez času.
Zkoušel jsem přetypovat danou vlastnost pomoci anotace @CacheProperty(
type="%Timestamp") ovšem to se Caché kompilátoru nelíbí.
Nevíte jak Jalapeñu pomocí anotací vysvětlit, aby mi Caché databáze ukládala
jak datum s časem bez toho, abych musel změnit v POJO objektu datový typ
java.util.Date?

Děkuji za rady.

S pozdravem Jara Ševčík

Odpovedet emailem